اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره. دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره. بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی. دیگه دوست دارم واست رنگی نداره... و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه
+ نوشته شده در یکشنبه سی ام مهر ۱۳۹۶ساعت 9  توسط حمید |
باران...ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41