
چقدر این صدا برایم آشناستصدای هق هق گریه آسمان را می گویمصدای بارش باران را بارها آن را از اعماق وجودم شنیده امصدایی است که رنگ تنهایی دارد و بوی فراق و درد دوری...
ادامه مطلب
سلام دوستان ببخشید که کمی دیر شد... اما بالاخره توفیق شد که بيام و کامنت های قشنگ شما عزيزان رو بخونم. ممنونم بابت کامنت ها برای همگی شما آرزوی بهترين هارو دارم. xa0موفق باشید....
ادامه مطلب